מירב בן מויאל, מדריכת הורים ע"פ גישת אדלר, בעלת MA בלימודי משפחה.

הדרכת הורים

מדריכת הורים ע"פ גישת מכון אדלר

מירב בן מויאל , מנחת סדנאות הורים מוסמכת ע"י מכון אדלר ומשרד החינוך. מומחית להדרכת הורים בעלת BA בחינוך, וMA בלימודי משפחה.

אזורי השרות בהן אני מבצעת הדרכת הורים כוללים את פתח תקווה והסביבה(כולל כל איזור מרכז הארץ).

הדרכת הורים פרטנית

הדרכת הורים פרטנית שונה מקבוצת הורים בכך שהיא מאפשרת להורים להתייעץ עימי בקשיים מידיים ומסויימים, עמם מתמודדים ההורים נכון לאותו רגע, בניגוד לקבוצת הורים (שגם היא תהליך מומלץ) בו ישנם מספר מפגשים בהם מדברים על נושאים שונים הקשורים להורות וגידול ילדים. במשך כשעתיים אני נפגשת עמכם ההורים בביתכם ומסייעת לכם להתמודד עם הקשיים אותם הינכם חווים. המפגש הנו שיחה עם ההורים ונערך ללא השתתפות הילדים או צפייה בהם, מאחר ומבחינתי מה שאתם ההורים מתארים כקושי, הוא הקושי האמיתי ולא מה שאני אראה בצפייה. במהלך המפגש אני עוזרת למקד את הקושי, לתת לו שם ומסבירה מהיכן הוא מגיע. במהלך המפגש אני נותנת כלים ושיטות להתמודדות. אין התחייבות מראש למספר מפגשים, מתחילים במפגש ראשון וממשיכים לפי הצורך וההרגשה.

ליצירת קשר וקביעת פגישה התקשרו :

052-2911-977

או השאירו הודעה ואחזור אליכם במועד שנח לכם.

מירב,מדריכת הורים ע"פ גישת מכון אדלר

מי זקוק להדרכת הורים?

אחת משאיפתנו האישיות והחברתיות היא להביא ילדים לעולם. להקים תא משפחתי עצמאי משלנו שבו יבואו לידי ביטוי, תפיסת עולמנו, דרכי החינוך שאנו מאמינים בהן, היכולת לקחת יצור קטן וחסר אונים ולהפוך אותו לאדם בעל רצונות, עמדות דעות ומיומנויות. עם כל המטען הזה אנו יוצאים לדרך, חדורי מוטיבציה ואמונה עצמית. לאט לאט, נסדקות החומות שבנינו לעצמנו, הפנטזיה תופסת כיוון שונה ממה שדמיינו ואנו מוצאים את עצמנו מותשים, חסרי אונים ובעיקר מאוכזבים מילדנו ומעצמנו. הדרכת ההורים תפקידה להחזיר לנו את האור לעיניים, לאהוב את ילדנו ולקבל אותם כפי שהם, להתוות לנו דרך בסבך הבלבול שאנו חשים, לעיתים, בעקבות עודף אינפורמציה סביבתי (ספרים, אינטרנט, תכניות טלויזיה וכו'). הדרכת ההורים, מאפשרת לראות את הצד של ילדנו ולשקף את מחשבותיו ורגשותיו. במירוץ חיינו לרוב איננו עוצרים רגע לחשוב על תגובותינו, מעשינו והשלכותיהם. הדרכת ההורים מאפשרת לעצור רגע, להקשיב לעצמי ולבן הזוג שלי ולקבל פרופורציות לסיטואציות שבזמן שהן קורות נדמות ומרגישות בלתי אפשריות. הדרכת ההורים גורמת לשינוי חשיבתי, בעקבותיו אנו משנים את החשיבה האינסטינקטיביות ולומדים להסתכל על הסיטואציות בדרכים שונות. יש לציין שהדרכה הורית הינה תהליך, השינוי אינו קורה באופן מיידי ודורש עקביות והתמדה.

סדנאות הורים

סדנאות הורים מאפשרות דינאמיקה קבוצתית בין ההורים הנוטלים חלק בקבוצה. בסדנאות דנים באווירה המשפחתית, בנושאי עידוד, חוקים וגבולות וכו'.

המשתתפים מקבלים כלים להתמודדות בקשיים בהם הם נתקלים בחיי היומיום.
הסדנאות מתקיימות במשך 10 מפגשים בני שעתיים כל אחד.

מפגשים חד פעמיים

במפגשים חד פעמיים  ניתנת הזדמנות להכיר תכנים אדלריינים, הנוגעים בדרכי חינוך, המושתתות על הבנת הצרכים  של הילדים. במפגש אתמקד בנושא אחד מהתיאוריה: חוקים וגבולות, חשיבה סובייקטיבית, גמול ועונש לעומת תוצאות טבעיות והגיוניות וכו'.

בנוסף יינתנו כלים וטיפים להתמודדות יום יומית עם חינוך הילדים.המפגשים הנם דינמיים ומאפשרים לכל משתתף להעלות קשיים והתלבטויות.